Jak prawidłowo stworzyć artykuł na bloga? | Famatech
artykuł na bloga, napis blog i powiązane pojęcia

Chciałbyś nauczyć się tworzyć wpisy na bloga, które przyciągną uwagę czytelników? Zależy Ci, aby dzięki nim osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarkach? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Z tego wpisu dowiesz się, jak tworzyć treści, które są nie tylko wartościowe dla czytelników, ale również dobrze zoptymalizowane pod kątem SEO. To właśnie połączenie tych dwóch rzeczy jest kluczem do sukcesu w sieci. Sprawdź, co powinien zawierać taki artykuł i jak go przygotować. Jakie znaczenie mają użyte w nim słowa kluczowe? W jaki sposób zoptymalizować wpis na bloga, aby polubiły go wyszukiwarki? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.


Spis treści

  1. Artykuł na bloga – definicja i znaczenie
  2. Z czego składa się wpis na bloga? Jak wygląda jego struktura?
  3. O czym warto pamiętać, pisząc artykuł na bloga?
  4. Słowa kluczowe w artykule – jak z nimi nie przesadzić?
  5. Jak przygotować artykuł do publikacji na blogu?
  6. Optymalizacja bloga – najważniejsze elementy
  7. Podsumowanie

Artykuł na bloga – definicja i znaczenie

Mówiąc krótko, jest to treść publikowana na blogu internetowym. Jej głównym celem jest dostarczenie czytelnikom wartościowych informacji na określony temat. Wpisy są publikowane na stronie internetowej w formie postów. Zwykle są one pisane w sposób przystępny dla odbiorców i jednocześnie angażujący. Chodzi o to, aby najpierw przyciągnąć uwagę czytelników, a następnie dostarczyć im konkretnej wiedzy, inspiracji czy rozwiązać ich problemy.

Warto dodać, że tego typu artykuły mogą przybierać różne formy. Najczęściej są to jednak poradniki i artykuły eksperckie. Ich istotną cechą jest regularność publikacji, która pomaga utrzymać uwagę czytelników i budować ich zaangażowanie.

Kolejną cechą artykułów na bloga jest ich dostępność – może na nie trafić dosłownie każdy zainteresowany czytelnik.

Wpisy na blogu stanowią ważny element strategii marketingowej. Pozwalają firmom budować markę, a także zwiększać ruch na stronie internetowej. Treści blogowe odgrywają bardzo istotną rolę w procesie pozycjonowania stron internetowych. Ułatwiają też budowanie relacje z obecnymi lub potencjalnymi klientami.


mężczyzna siedzący na maszynie do pisania

Jakie są rodzaje treści na blogu?

Z pewnością zauważyłeś, że blogi internetowe mocno się rozwinęły, są też bardziej różnorodne niż kiedyś. Co więcej, zmienił się nie tylko ich wygląd, ale także treści, które się na nich pojawiają.

Obecnie blogi składają się już nie tylko z tekstów – zawierają też multimedia, do których należą m.in. wideo, infografiki czy podcasty. Blogerzy starają się przyciągnąć uwagę czytelników na różne sposoby, np. poprzez bardziej interaktywne i angażujące treści.

Najczęściej spotykanymi rodzajami treści są:

  • artykuły informacyjne,
  • poradniki,
  • wideo,
  • recenzje,
  • infografiki,
  • wywiady,
  • podcasty,
  • case studies,
  • listy kontrolne.

mężczyzna siedzący przy biurku i piszący coś w notesie, obok leży otwarty laptop

Poprzez listę kontrolną rozumiemy np. listę rzeczy do zrobienia przed uruchomieniem aplikacji mobilnej. Zwykle jest on w formie checklisty, gdzie wykonane czynności odznaczamy.

Dzięki różnorodności treści blogerzy mogą w większym stopniu dostosowywać się do oczekiwań swojej publiczności. Mają też możliwość dotarcia do różnych grup odbiorców, co może skutkować większą widocznością i popularnością ich bloga.

Jeśli chodzi o czytelników, taka różnorodność oznacza dla nich większy wybór i możliwość znalezienia treści, które odpowiadają ich zainteresowaniom. Dzięki temu mogą czerpać wiedzę z różnych dziedzin, odkrywać nowe perspektywy i zdobywać informacje na tematy, które są dla nich ważne.

Różnorodne treści na blogu zapewniają również rozrywkę, inspirację i możliwość nauki w atrakcyjnej formie. Wszystko dzięki temu, że użytkownicy nie są zmuszani do czytania obszernych artykułów, które zawierają sam tekst. Z tego względu staraj się urozmaicać go grafikami, wykresami czy tabelami.


Z czego składa się wpis na bloga? Jak wygląda jego struktura?

Z pewnością widziałeś wiele artykułów w internecie, może nawet dzisiaj. Prawdą jest jednak, że mało kto zwraca uwagę na to, jak one wyglądają pod względem technicznym. Dlatego zaraz to omówimy na konkretnym przykładzie.


screenshot artykułu na stronie internetowej

Zaczynamy od samej góry, czyli tytułu. Jest on najbardziej widoczny ze względu na formatowanie. To pierwsza rzecz, na którą zwracamy uwagę po kliknięciu w jakiś artykuł i przejściu na stronę. Jaki powinien być tytuł? Przede wszystkim powinien odzwierciedlać tematykę wpisu, a dodatkowo przyciągać uwagę i zaciekawić.

Powinien również zawierać słowa kluczowe, które pomogą w jego pozycjonowaniu. Jak można się domyślić, w omawianym przykładzie frazą kluczową był „tag kanoniczny”.

Przechodzimy dalej, czyli do leadu. Jest to krótki wstęp do artykułu, który składa się dosłownie z kilku zdań. Powinien być takim wprowadzeniem do omawianego tematu, może streszczać zawartość wpisu, nie zdradzając najważniejszych szczegółów.

Dobrze skonstruowany lead działa jak najlepsze CTA, zachęcając odbiorcę do zapoznania się z całością treści albo chociaż jej przejrzenia. Po przeczytaniu wstępu czytelnik powinien wiedzieć, co znajdzie w artykule.

W dalszej kolejności mamy spis treści, ale uprzedzamy, że nie występuje on w każdym artykule. Jeśli zastanawiasz się, czy warto go zawrzeć w swoim wpisie, to odpowiedź będzie twierdząca. Dodanie spisu treści nie zajmie Ci wiele czasu, a przynosi korzyści. Dzięki niemu użytkownik widzi, co znajduje się w treści artykułu, w dodatku bez konieczności scrollowania (czyli zjeżdżania w dół strony).

Poza tym ułatwia nawigację po treści – jeśli autor zadbał, aby był klikalny. Umożliwia on szybkie, niemal natychmiastowe przejście do interesującego nas fragmentu tekstu. Chcesz to przetestować? Wystarczy, że klikniesz na konkretny nagłówek w spisie treści tego wpisu.

Dalej znajduje się już tekst artykułu, który powinien być podzielony na nagłówki. Jest to istotne z kilku powodów:

  • nagłówki oddzielają od siebie poszczególne wątki,
  • ułatwiają odnalezienie się w tekście (są wyróżnione, zwykle przez pogrubienie),
  • z nagłówków powstaje spis treści,
  • informują użytkownika, gdzie znajdują się interesujące go fragmenty.

Mówiąc o nagłówkach, warto zapamiętać, aby w miarę możliwości były posegregowane zgodnie z istotnością. Czyli pierwszy z nich powinien być tym najbardziej ogólnym, a następne bardziej szczegółowe. Ostatni nagłówek warto przeznaczyć na podsumowanie całego artykułu. Można zrobić to znowu za pomocą kilku zdań, podobnie jak lead.


autor tekstów z książkami, maszyną do pisania i rozrzuconymi dokumentami

O czym warto pamiętać, pisząc artykuł na bloga?

Często słyszymy, że artykuł powinien być dobrze napisany, ale co to właściwie oznacza? Chyba nie chodzi o to, żeby był krótki i nie zanudzał czytelnika? Zaraz postaramy się wyjaśnić, czym powinien charakteryzować się dobry artykuł.

Przede wszystkim skupiamy się na tym, aby tekst był zgodny z zasadami języka polskiego. To wpływa na czytelność, odbiór i profesjonalizm treści. W erze internetu każdy człowiek ma dostęp do sieci, a w niej, jak wiemy, znajdziemy również słowniki. W dodatku nie trzeba ich kartkować podczas szukania interesującego nas hasła.

Kolejna sprawa to narzędzia do korekty tekstu, m.in. LanguageTool, który służy do sprawdzania pisowni, gramatyki i stylu. Poszukaj, a przekonasz się, że znajdziesz ich całkiem sporo, niektóre z nich są nawet darmowe.

Druga kwestia to dbanie o to, aby Twoje treści przekazywały wartość i były jakościowe. Powinny przekazywać konkretne informacje, dzięki czemu oszczędzimy użytkownikowi czas na poszukiwanie kolejnych wpisów, które uzupełnią ich wiedzę.

Co więcej, teksty powinny być rzetelne, oparte na faktach i sprawdzonych źródłach. Unikamy przekazywania nieprawdziwych informacji oraz wyrażania swoich subiektywnych opinii. Zwłaszcza jeśli nie są one poparte odpowiednimi argumentami. Treść wpisu powinna być przede wszystkim interesująca, ale równie ważne, aby była też przemyślana.

Frazy kluczowe w artykule powinny być używane w jak najbardziej naturalny sposób. Czyli nie wrzucaj ich na siłę tam, gdzie nie pasują. Kolejna kwestia to wyróżnianie słów kluczowych w treści – robimy to za pomocą pogrubienia (lub boldowania – jak kto woli). Warto też zapamiętać, że nie pogrubiamy samej frazy, ale również słowa znajdujące się w jej najbliższym otoczeniu.

Wskazówka: po napisaniu artykułu dobrze byłoby pogrubić określone fragmenty w taki sposób, aby po ich przeczytaniu wiedzieć, o czym jest mowa w artykule. Chodzi o to, aby nie musieć czytać całości tekstu, aby to zrozumieć, tylko te pogrubione fragmenty – nie jest to trudne, a z czasem da się wyrobić taki nawyk.

Artykuł powinien być również napisany w sposób przystępny. Czyli tak, aby czytelnik był w stanie go zrozumieć bez konieczności zastanawiania się, o co właściwie chodzi autorowi. Unikaj skomplikowanego języka i długich zdań. Styl pisania powinien być dostosowany do grupy docelowej.

Jeśli chcesz, aby tekst był czytelny, postaraj się dobrze skonstruować poszczególne zdania i zadbaj o klarowną strukturę tekstu. Poza tym wydzielaj akapity – dzięki temu sprawisz, że tekst będzie bardziej przejrzysty. Aby ocenić, czy stworzony przez nas tekst jest czytelny, można skorzystać z narzędzia, jakim jest Jasnopis. Ocenia on poziom trudności danej treści, przez co bywa przydatny podczas tworzenia contentu.

Pewnie wiesz, że treści powinny być związane z tematyką bloga, ale istotne są też potrzeby czytelników. Staramy się dostarczać im informacji, które są istotne i przydatne. Nie ma sensu pisać o czymś, co ma niewielki związek z głównym tematem. Użytkownik odwiedza stronę i od razu sprawdza, czy dany tekst jest tym, czego szuka. Jeśli nie, to poszuka innego, który w większym stopniu będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


kobieta notująca w zeszycie, obok leży otwarty laptop

Słowa kluczowe w artykule – jak z nimi nie przesadzić?

Słowa kluczowe w treści artykułu to bardzo istotna kwestia, która bywa też mocno problematyczna dla autorów. Czy używamy fraz kluczowych w treści? Skąd wiemy, ile słów kluczowych powinien zawierać dany artykuł?

Frazy kluczowe ułatwiają wyszukiwarkom zrozumienie Twoich treści i zakwalifikowanie ich do określonej tematyki. Mają też wpływ na indeksowanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Dzięki słowom kluczowym użytkownik znajdzie Twój tekst w sieci, ponieważ wyszukiwarka mu go podsunie we wspomnianych wynikach wyszukiwania.

Wiemy już, że ich używamy, ale druga ważna rzecz to robienie tego to z wyczuciem. Czyli nie przesadzamy z ich liczbą i gęstością. To właśnie gęstość fraz kluczowych sprawia najwięcej problemów podczas tworzenia treści.

Warto zwrócić na to uwagę, ponieważ upychanie słów kluczowych jest jedną z technik czarnego SEO (Black Hat SEO). Mówiąc w skrócie, powinniśmy unikać stosowania zbyt wielu fraz kluczowych na stronie, ponieważ wpływa to negatywnie nie tylko na doświadczenia użytkownika (UX), ale też na jakość naszej strony. Ogólnie rzecz biorąc, poprzez upychanie słów kluczowych na stronie możemy osiągnąć efekt przeciwny do zamierzonego.

Więcej przeczytasz tutaj: Czarne SEO, czyli nieetyczne praktyki pozycjonowania stron internetowych.

Nie jest to jednak wcale proste, zwłaszcza że nie da się określić, ile dokładnie fraz powinno się znaleźć w danym tekście. Co możesz zrobić w takiej sytuacji? Najlepszym wyjściem będzie posiłkowanie się narzędziami, które zostały w tym celu stworzone. Pracując z nimi, jesteśmy w stanie przygotowywać lepsze teksty, które rzeczywiście będą odpowiadać potrzebom użytkowników i wyszukiwarek. Na pewno już zżera Cię ciekawość, jakie to narzędzia? Zaraz się wszystkiego dowiesz!

Narzędzia pomocne przy tworzeniu i optymalizacji treści:


Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących tych narzędzi, sprawdź, jak optymalizować treść pod kątem SEO. Każde z tych narzędzi różni się nieco od pozostałych, ale najlepiej przetestować je wszystkie. Tylko w ten sposób dowiesz się, które z nich odpowiada Ci najbardziej.

Zależy Ci na dobraniu właściwych fraz kluczowych do swojego tekstu? W takim razie polecamy zapoznać się też z tymi wpisami:


blog, widok artykułu na stronie, kobieta trzymająca długopis

Jak przygotować artykuł do publikacji na blogu?

Mamy XXI wiek. Może się więc wydawać, że każdy z nas potrafi powiedzieć, z czego składa się artykuł. W końcu każdego dnia przeglądamy ich w sieci naprawdę sporo. Bez problemu powinniśmy być też w stanie napisać tego typu tekst. Niestety okazuje się, że wcale tak nie jest. Gdy przychodzi co do czego, staje się oczywistym, że wbrew powszechnie panującej opinii, pisanie wcale nie jest dla każdego.

Musisz jednak wiedzieć, że da się tego nauczyć. Przygotowaliśmy więc tutaj mini poradnik, dzięki któremu będziesz w stanie stworzyć artykuł samodzielnie. Zwróć uwagę na kolejność określonych działań, ponieważ ma to istotne znaczenie.

Oto najważniejsze kwestie, na których się skupić podczas tworzenia artykułu na bloga:

  • wybór tematu – chcąc wiedzieć, co jest obecnie na czasie, warto przejrzeć Google Trends. Inna możliwość to wpisanie zapytania w Google i przeszukiwanie podobnych wyników. Możesz też szukać inspiracji na AnswerThePublic oraz na grupach w serwisach społecznościowych czy też forach internetowych,
  • analiza słów kluczowych – frazy kluczowe stanowią podstawę w pozycjonowaniu. Jeśli odpowiednio je wykorzystasz, mogą Ci pomóc w zdobyciu wyższych pozycji w Google. Przede wszystkim ważne jest to, aby miały związek z Twoją firmą i branżą. Aby je znaleźć, skorzystaj z narzędzi do generowania słów kluczowych. Są to m.in.: Ubersuggest, Keyword Tool czy Semrush. Po wpisaniu w Google znajdziesz ich mnóstwo. Możesz też dowiedzieć się, jakie są najlepsze słowa kluczowe dla Twojej witryny,
  • wybór słów kluczowych – mając wypisane już jakieś typy, czas przejść do ich selekcji, czyli wybrać te, które mogą przynieść efekty. Możesz to zrobić np. za pomocą Planera Słów Kluczowych, w którym sprawdzisz zarówno konkurencyjność danej frazy, jak i liczbę jej miesięcznych wyszukiwań (czyli ile razy w miesiącu była wyszukiwana przez użytkowników). Innym narzędziem do sprawdzania tych parametrów jest np. Senuto i jego baza słów kluczowych. Tutaj mała wskazówka: konkurencja powinna być jak najmniejsza, a liczba wyszukiwań możliwie jak największa (z reguły),
  • plan treści – czyli taki wstępny spis treści, w którym zawrzesz wszystko, co chciałbyś poruszyć w swoim tekście. W ten sposób rozplanujesz cały tekst. Taki plan może zostać wykorzystany jako nagłówki do artykułu, w których powinieneś zawrzeć słowa kluczowe. Na końcu, jak już całość będzie gotowa, zadbaj o to, aby spis treści był klikalny,
  • treść artykułu – zabierz się do pisania właściwej treści swojego wpisu. Zatroszcz się o to, aby była różnorodna (pisaliśmy o tym wcześniej),
  • dodanie grafik i innych elementów – grafiki to idealny sposób na urozmaicenie tekstu. Zapewniają też odpoczynek dla oczu Twoich czytelników. Jedna mała uwaga: jeśli dodajesz obrazki, które są ogólnodostępne, czyli z banków zdjęć, to najczęściej musisz je podpisać. Wystarczy wkleić link ze źródłem, który wyświetli Ci się po pobraniu pliku. Co więcej, każda grafika na stronie musi mieć uzupełniony opis alternatywny, czyli tzw. atrybut ALT – opisujesz krótko zawartość obrazka. Warto, aby co najmniej 2 obrazki miały w opisach frazy kluczowe. Poza tym każda z grafik musi mieć odpowiedni rozmiar i wagę. Sprawdź, jak optymalizować grafiki na stronie,
  • linkowanie wewnętrzne – linkowanie wewnętrzne to zamieszczanie w treści odnośników (linków) do innych treści lub stron w obrębie Twojej witryny. Świetnie sprawdza się do promowania innych wpisów blogowych o podobnej tematyce. Ułatwiasz w ten sposób czytelnikom nawigowanie po stronie bloga i odkrywanie powiązanych treści. Poza tym linkowanie wewnętrzne może poprawić SEO Twojej strony, ponieważ wyszukiwarki indeksują witrynę m.in. na podstawie struktury linków,
  • korekta – to kwestia, o której większość ludzi zapomina. Przed opublikowaniem artykułu warto zająć się jego edycją i w razie potrzeby nanieść poprawki. Sprawdzamy całokształt: poprawność gramatyczną, interpunkcyjną i logiczną treści. Często się zdarza, że podczas pisania przeoczymy jakieś mniej lub bardziej oczywiste błędy – to jest moment na ich poprawę. Jeśli masz wątpliwości co do stworzonej treści, możesz poprosić kogoś innego o przeczytanie artykułu i udzielenie opinii. To się często przydaje, jeśli np. piszemy o trudniejszych zagadnieniach – osoba spoza branży pomoże Ci ocenić, czy tekst jest zrozumiały dla potencjalnego czytelnika. Na tym etapie warto również sprawdzić tekst pod kątem plagiatu, używając dostępnych na rynku narzędzi, np. Plagiarism Detector. W ten sposób upewnisz się, że Twój artykuł jest oryginalny. 

wizualizacja wyników wyszukiwania, kobieta szuka informacji w sieci

Pamiętaj jednak, że każdy artykuł będzie miał swoje specyficzne wymagania. Wiele zależy od tematyki i grupy docelowej. Dlatego też konieczne jest dostosowanie tych wskazówek do konkretnego przypadku, warto też stale pracować nad swoim stylem.

Na koniec dodamy, że warto byłoby poznać zasady związane z pozycjonowaniem bloga. Podstawy optymalizacji znajdziesz w dalszej części tego wpisu. Jeśli zależy Ci na szczegółach i dogłębnym przeanalizowaniu tych kwestii, polecamy zapoznać się z tym artykułem: Jak pozycjonować bloga?


Optymalizacja bloga

Prowadzisz bloga, ale nie masz zbyt wielu czytelników? Pozwól, że przedstawimy Ci sposób na dotarcie do nowych odbiorców. Słyszałeś o czymś takim jak SEO? Jeśli nie, to nic straconego, zaraz omówimy to zagadnienie.

SEO to pojęcie oznaczające dostosowanie strony internetowej do wyszukiwarki oraz użytkowników. Czyli w dużym skrócie: poprawiasz na stronie różne elementy, aby „podobała się” wyszukiwarce Google. Jeśli tak będzie, Twoja strona zacznie się częściej pojawiać w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu więcej osób będzie mogło ją zobaczyć i na nią przejść.

Pozycjonowanie wpływa na wiele aspektów związanych z biznesem. Jeżeli sprzedajesz w swojej firmie jakieś produkty lub usługi, będziesz mógł w ten sposób zyskać nowych klientów. Musisz jednak mieć na uwadze, że pozycjonowanie zacznie przynosić efekty tylko w sytuacji, gdy przeprowadzisz optymalizację całej witryny. Nie wystarczy poprawić pod tym względem samych wpisów na blogu. Tak naprawdę cała strona pracuje na ostateczny wynik. Sprawdź, jak wypozycjonować stronę w Google.

Zaraz przejdziemy do omówienia najważniejszych elementów, na których należy się skupić, chcąc samodzielnie zoptymalizować swojego bloga.


seo i elementy, które się na nie składają, wizualizacja

Optymalizacja bloga polega przede wszystkim na dostosowaniu następujących elementów:

  • treści – Twoim celem jest tworzenie tekstów wysokiej jakości, które będą wartościowe dla czytelników. Powinny dostarczać informacji na dany temat lub rozwiązywać określony problem. Dodatkowo musisz się postarać, aby były unikalne. Czyli nie mogą być kopiami innych stron, ale dotyczy to również Twoich treści na stronie. Dowiedz się, jak tworzyć treść przyjazną SEO,
  • frazy lub słowa kluczowe – zaczynasz od wyboru odpowiednich słów kluczowych. Słowa kluczowe powinny być nie tylko popularne w wyszukiwarkach, ale również związane z tematyką bloga. Dzięki nim użytkownicy trafią na Twoją stronę, ale musisz pamiętać, aby nie używać ich zbyt dużo. Mając dłuższy artykuł, możesz wykorzystać więcej fraz,
  • stosowanie hierarchii nagłówków – nagłówki są wyróżnione w treści, zwykle za pomocą pogrubienia. Kieruj się ich poziomami, idąc od H1 do H6. Najważniejszy jest nagłówek H1, którym oznaczasz tytuł artykułu. Zapamiętaj, że pojawia się on na stronie tylko raz, a pozostałe nie mają ograniczeń. Sprawdź, jak optymalizować nagłówki,
  • adres URL – powinien być jak najkrótszy, a jeśli składa się z kilku słów, to należy je oddzielić za pomocą łącznika. Tekst linka musi zawierać słowa kluczowe dotyczące strony. Weź pod uwagę też to, że każda strona ma mieć unikalny adres URL. Tekst w linku podpowiada, dokąd on prowadzi i czego możemy się tam spodziewać,
  • linkowanie wewnętrzne – jest wykorzystywane do linkowania między różnymi wpisami na blogu. Taki zabieg pomaga w nawigacji na stronie, poprawia też indeksację przez wyszukiwarki. Linki powinny być odpowiednio opisane (anchor text zawierający frazę kluczową) i prowadzić do powiązanych treści,
  • meta tagi – chodzi o meta title i meta description. Ten pierwszy jest tzw. tytułem SEO danej strony, który powinien zawierać słowa kluczowe, na jakie pozycjonowana jest konkretna strona. Najlepiej, gdy meta tytuł zawiera coś więcej niż tylko frazy kluczowe – ten element ma największy wpływ na to, czy użytkownik przejdzie na stronę. Meta description to opis danej strony, który również powinien zawierać słowo kluczowe. Dodatkowo warto umieścić w nich CTA, czyli wezwanie do działania, które sprawi, że użytkownik zdecyduje się kliknąć stronę w wynikach. Pamiętaj też, że meta tagi mają ograniczoną długość.

W punkcie o linkowaniu wewnętrznym wspomnieliśmy o anchor tekstach, ale nie opisaliśmy, czym one są. Jeśli nie masz pojęcia, co oznacza to określenie, to już wyjaśniamy. Anchor tekst to słowa, które kryją w sobie link. Możesz to zobaczyć nawet w tym wpisie, wystarczy, że spojrzysz nieco niżej. Zauważysz wtedy 2 odnośniki do innych artykułów, na pewno ich nie przeoczysz, ponieważ są w pewien sposób wyróżnione. „Znacznik meta title” to właśnie przykład anchor tekstu – pod tymi słowami kryje się link, który prowadzi do innej strony.


Chcesz dowiedzieć się więcej na temat znaczników meta? Odwiedź te wpisy:


Podsumowanie

Chciałbyś, aby Twoje treści stały się lepsze i były częściej czytane przez użytkowników? Jest na to sposób! Musisz zacząć tworzyć swoje teksty zgodnie z zasadami SEO. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy musi być w tym ekspertem lub zwyczajnie nie ma na to czasu.

Dlatego mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Możesz nam zlecić stworzenie contentu na Twojego bloga! W ten sposób zyskasz dodatkowy czas, który możesz przeznaczyć na inne ważne rzeczy w firmie. Przejrzyj naszą ofertę, a w razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu.


Źródła grafik:

Opublikowane: 
czw., 10/26/2023 - 15:55
Autor: 
admin
Kategoria: 

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
×

Zostaw numer, omówimy Twój projekt

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.